Skapa genuina möten
Vi vänder oss till er inom vård och omsorg/patientföreningar som vill ha ökad kunskap och fler verktyg i att hantera samtal och möten med era patienter/medlemmar. Utbildningen är under en heldag och varvas med teori och praktiska övningar, detta för att ge ökad förståelse och insikt om våra olika kommunikationssystem och strategier för att möta kris- och stressreaktioner.
Syftet med utbildningen är att ge en grundförståelse för hur vi reagerar i olika situationer, våra olika stressreaktioner samt praktisk öva olika scenarier. Vårt mål är att via en upplevelsebaserad utbildningsdag ge er verktyg inom kommunikation och ge er möjlighet att träna på ökad närvaro samt få ökad förståelse kring olika ramar och förhållningssätt i samtal med medlemmar/nya medlemmar.
Vi som håller i denna dag är:
Pia Ganmark, leg hälso- och sjukvårdkurator samt psykoterapeut PDT
Marie Klint, leg sjuksköterska och mindfulnessinstruktör samt certifierad samtalscoach
För frågor och offert kontakta verksamhetschef Emma Storjohann, se nedan.